Szkolenie 12.05.2021 r.

Data publikacji: 21.04.2021

 Ośrodek Szkolenia Geodetów i Kartografów Stowarzyszenia Geodetów  Polskich wraz ze Stowarzyszeniem Geodetów Polskich Oddział we Wrocławiu zaprasza na warsztaty tematyczne w zakresie: opracowania elektronicznego operatu przy wykorzystaniu oprogramowania GeoOrganizer/e-Operat. Szkolenie w dniu 12 maja 2021 r. w godzinach 9:00-12:00 poprowadzi Jerzy Biegalski Softline Plus z zastosowaniem komunikatora internetowego Zoom Meeting.

 

W ramach warsztatów zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Wstęp – podstawy i wymagania prawne.

  • Baza danych prac geodezyjnych i jej zastosowanie w przygotowaniu operatu.

  • Pozyskiwanie dokumentów operatu (raporty, formularze, dokumenty, skany, mapy, zwrotki, protokoły, wykazy, obrazy, pliki, itd.).

  • Wykorzystanie gotowych i własnych szablonów dokumentów.

  • Kalendarze Google, harmonogramy i statusy prac w zarządzaniu pracą geodezyjną.

  • Przydatne aplikacje mobilne do wprowadzania dokumentów e-operatu.

  • Obsługa korespondencji pojedynczej i masowej a e-operat.

  • Raporty, wykazy, kosztorysy, faktury z bazy danych prac geodezyjnych.

  • Przygotowanie operatu w jednym pliku PDF z zasobu dokumentów w bazie.

  • Podpis elektroniczny/kwalifikowany/zaufany – podstawowe informacje.

 

Warunkami uczestnictwa w szkoleniu są:

 

1) przekazanie organizatorowi szkolenia w terminie do 6 maja 2021 r. zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu zgodnego z treścią załączonego formularza;

2) dysponowanie urządzeniami teleinformatycznymi spełniającymi następujące wymagania sprzętowe:

a) procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy),

b) 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej),

c) system operacyjny, taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS,

d) połączenie internetowe o przepustowości nie mniejszej niż 2048 kbps (2 Mbps).

 

Zgłoszenie może mieć postać dokumentu papierowego lub dokumentu elektronicznego uwierzytelnionego podpisem elektronicznym: kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Dopuszcza się także przekazanie zgłoszenia w postaci skanu podpisanego uprzednio dokumentu papierowego.

Zgłoszenie w postaci dokumentu elektronicznego, w tym w postaci skanu, należy przekazać pocztą elektroniczną na adres e-mail: o.wroclaw.sgp@gmail.com

 

Uczestnicy szkolenia otrzymają czasowe licencje oprogramowania GeoOrganizer i C-GEO w celu umożliwienia samodzielnego wykonania omawianych zagadnień w trakcie lub po szkoleniu.

 

Dane niezbędne do zalogowania zostaną przesłane na 2 dni przed szkoleniem, na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.

 

Uczestnik nie musi posiadać kamery i mikrofonu (lub może je wyłączyć), ale dostęp do mikrofonu jest zalecany np. do zadawania pytań. Pytania można także zadawać pisemnie w dostępnym podczas szkolenia kanale komunikacyjnym (chat).

 

W sprawach organizacyjnych dodatkowych informacji udzielają:

Joanna Przybylska – telefon kontaktowy 696 472 264

Bożena Tabisz – telefon kontaktowy 603 37 83 97

 

Odpłatność za szkolenie wynosi 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych).

Dla członków SGP, którzy mają opłacone składki, koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 200.00 zł (słownie: dwieście złotych).

Zapłata może nastąpić po odbytym szkoleniu.

 

Wpłaty należy dokonać na konto:

SGP Oddział we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław
Numer konta: mBank
08114000260000352229001026

koniecznie z dopiskiem „ szkolenie 12 maja 2021r. – opłata za : ……(nazwisko i imię )”

 

 

Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Pobierz: kartę zgłoszenia na szkolenie: tutaj

 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu.

Prezes Oddziału SGP we Wrocławiu – Bożena Tabisz