komunikat /konferencja czerwiec 2023
Zapraszamy na konferencję we Wrocławiu w terminie 1-2.06.2023 r. pod hasłem: „Informacja przestrzenna – papier czy e-administracja.” Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60
Goście honorowi: p. Janusz Cieszyński Minister Cyfryzacji oraz p. Alicja Kulka p.o. Głównego Geodety Kraju.
Wśród prelegentów: Wojewódzcy Inspektorzy Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Zbigniew Domagała, Robert Cieszyński, Marek Kłopotek, Mirosław Puzia, Andrzej Żylis; Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego – Marek Bittner; Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu – Krzysztof Goleniowski; Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu – Sylwia Porucznik; Miasto Kraków – Monika Łacic, Paulina Cierpich; Miasto Słupsk – Izabela Bonk; SoftLine – Jerzy Biegalski; GEOXY – Piotr Myszka
Pobierz: kartę uczestnictwa w szkolenia: tutaj
Pobierz: program szkolenia: tutaj
Konferencja dedykowana jest w szczególności do Pracowników Urzędów Gmin, Starostw Powiatowych, Urzędów Marszałkowskich, Wykonawców prac geodezyjnych, Przedsiębiorców, Urbanistów, Architektów, Projektantów, Informatyków oraz wszystkich osób wykorzystujących lub zainteresowanych zagadnieniem szeroko pojętej informacji przestrzennej i cyfryzacją zadań administracji.
W trakcie Konferencji odbędzie się kilka sesji szkoleniowo-seminaryjnych przedstawiających zagadnienia dotyczące stosowania przepisów obowiązującego prawa w zakresie cyfryzacji i informatyzacji zasobów geodezyjnych i kartograficznych i wymiany danych w postaci elektronicznej między organami administracji publicznej i zainteresowanymi podmiotami, a także w zakresie cyberbezpieczeństwa i zabezpieczania danych gromadzonych w systemach teleinformatycznych.
Ale nie tylko!!!
Pokażemy Państwu zastosowanie różnych technologii i wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie modernizacji i aktualizacji ewidencji gruntów i budynków oraz przetwarzaniu dokumentów z formy analogowej do cyfrowej.
W świecie cyfrowym niezwykłą rolę pełnią dokumenty elektroniczne. Na Konferencji zwrócimy szczególną uwagę na dokument elektroniczny jako efekt prac geodezyjnych. Zatem jak powinna wyglądać dokumentacja dla zamawiającego. Czy organ może odmówić wydania decyzji jeśli wpłynie dokument elektroniczny a sprawa prowadzona jest w sposób tradycyjny – „papierowo”?.
Jak ważne zmiany zachodzą podczas wyłączania gruntów z produkcji rolniczej? Jak dużo wątpliwości w praktyce budzi to zagadnienie wiedzą nie tylko geodeci (bo jak zidentyfikować użytek w terenie), ale i Włodarze Gmin i Miast (problemy z podatkami) a także zwykli mieszkańcy (bo czy działka „budowlana” z oferty kupna – sprzedaży to taka, na której już mogę rozpocząć budowę?).
Skupimy się również na roli i funkcji nowoczesnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Powiemy o e-usługach Krajowego Systemu Informacji o Terenie a także o sposobach komunikacji i wymianie danych pomiędzy Wykonawcą prac geodezyjnych a organem Służby Geodezyjnej i Kartograficznej. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie – czy można chcieć więcej?
Koszt uczestnictwa w Konferencji:
*1390,00 zł (nocleg w pokoju dwuosobowym)
*1480,00 zł (nocleg w pokoju jednoosobowym)
Rozpoczęcie 1 czerwca 2023 r., godz. 10:00 – rejestracja od godz. 9:00;
Istnieje możliwość :
· skorzystania z dodatkowego noclegu (31maja/1czerwca) – prosimy o bezpośredni kontakt z Organizatorem;
· uczestnictwa w Konferencji bez noclegów – koszt 1300,00 zł;
Dane kontaktowe do Organizatorów:
Bożena Tabisz tel. 603 378 397
Alicja Meusz tel. 605 521 720
Pobierz: kartę uczestnictwa w szkolenia: tutaj
Pobierz: program szkolenia: tutaj